All System interfaces

Interfaces are more important than ever for the transport and logistics industry. After all, they speed up work processes, making them more efficient. One example is TIMOCOM’s freight exchange interface. The interface allows you to use your own logistics software to search for and offer freight and vehicle space in the freight exchange, part of TIMOCOM’s Smart Logistics System. No double data entry, no need to switch back and forth between programs. You have access to more than 50,000 potential business partners and save time and money.

Kā darbojas datu apmaiņa ar API

Kādas ir TIMOCOM API priekšrocības?

Nav nepieciešams pārslēgties no vienas sistēmas uz otru.

Izmantojot API, jūs organizējat visu pārvadājumu procesu savā sistēmā.

Ietaupa laiku

Ietaupiet laiku, neievadot informāciju divreiz un izmantojot automatizētu meklēšanu.

Izmaksu ietaupījums

Pateicoties viedajai un automatizētai meklēšanai, jūs nekad nepalaidīsiet garām piedāvājumu, kas nozīmē to, ka vienmēr atradīsiet sev piemērotāko transportlīdzekli.

Klientu viedokļi par mūsu API

Tomass Koglers

"Izmantojot TIMOCOM API, dienā es varu ietaupīt sev un darbiniekam 8 % darba laika. Turklāt es nodrošinu lielāku caurskatāmību un klientu apmierinātību."

Tomass Kolgers , Spedition GmbH dibinātājs un izpilddirektors

Kādas API ir TIMOCOM un kad tās ir noderīgas?

TIMOCOM ir 5 API, tomēr kravu biržas API ir sadalīta divos moduļos: Piedāvājums un meklēšana.

Kravu biržas piedāvājums

Izmantojot kravu biržas piedāvājumu API, jūs varat izveidot kravu piedāvājumus savā loģistikas programmatūrā, kā arī no tās nosūtīt piedāvājumus uz TIMOCOM kravu biržu.

Kad šī API ir noderīga?

  • TIMOCOM jūs katru dienu publicējat vismaz 100 kravu piedāvājumus.
  • Jūs vēlaties samazināt manuālo darbu.
  • Jūs vēlaties digitalizēt to, kā jūs ievadāt kravu piedāvājumus.
Kravu biržas piedāvājumu API

Kravu biržas meklēšana

Izmantojot kravu biržas meklēšanas API, jūs varat piekļūt TIMOCOM kravu biržas kravu meklēšanas funkcijai no savas loģistikas programmatūras un atrast piemērotus piedāvājumus.

Kad šī API ir noderīga?

  • Jūs lielākoties izmantojat TIMOCOM, lai atrastu kravas atpakaļceļam.
  • Jūsu transportlīdzekļi ne vienmēr tiek izmantoti uz pilnu jaudu.
  • Jūsu dispečeri atrod tikai nepiemērotas kravas.
Kravu biržas meklēšanas API

Uzņēmumu profili

Izmantojot uzņēmuma profilu API, no TIMOCOM savā loģistikas programmatūrā jūs varat ērti importēt nepieciešamo informāciju par darījumu partneriem.

Kad šī API ir noderīga?

  • Jūs vēlaties pārbaudīt jaunu darījumu partneru identitāti.
  • Vai vēlaties reģistrēt jaunu lietotāju?
  • Jūs vēlaties izveidot jaunu darījumu partneri.
Uzņēmuma profilu API

Pārvadājumu pasūtījumi

Lietojot pārvadājumu pasūtījumu API, jūs varat vienkārši un ērti sūtīt un saņemt pārvadājumu pasūtījumus savā loģistikas programmatūrā, izmantojot TIMOCOM Marketplace. 

Kad šī API ir noderīga?

  • Ievietojot pasūtījumus, jūs vienmēr meklējat savus pakalpojumu sniedzējus.
  • Jūs vēlaties saņemt digitālu pasūtījuma apstiprinājumu.
Pārvadājumu pasūtījumu API

Sūtījumu izsekošana

Sūtījumu izsekošanas API nosūta statusa atjauninājumus, paredzamo sūtījuma ierašanās laiku (ETA) un transportlīdzekļa GPS datus tieši uz jūsu loģistikas programmatūru.

Kad šī API ir noderīga?

  • Jūs nevēlaties pastāvīgi meklēt transportlīdzekļa statusu.
  • Jums ir nepieciešama automatizācija un prognozējamība.
  • Jūs vienmēr vēlaties, lai varētu norādīt ETA.
Sūtījumu izsekošanas API

Izsekošana

Izsekošanas API ļauj jums uzmanīt savas preces, lietojot savu loģistikas programmatūru.

Kad šī API ir noderīga?

  • Jums ir daudz savu transportlīdzekļu.
  • Izmantojot TIMOCOM , jūs neapstiprināt daudz pasūtījumu; jums ir fiksēti pakalpojumu sniedzēji.
Izsekošanas API

Kuras API der jūsu ikdienas uzdevumiem un izaicinājumiem?

Rezervējiet individuālu konsultāciju, kas ir bez maksas un bez saistībām. 

Mūsu klientu biežāk uzdotie jautājumi pirms ieviešanas:

Tā kā API nodrošina informācijas apriti starp divām sistēmām, konkrēti iestatījumi ir jākonfigurē abās sistēmās. Ieviešanas process atšķiras atkarībā no TMS/ERP pakalpojumu sniedzēja. Tas var ilgt no 1 līdz 4 dienām. 

Lūdzu, sazinieties ar mums, ja interesējaties par integrētajiem partneriem.

Dariet mums zināmu, kuru TMS/ERP pakalpojumu sniedzēju jūs izmantojat. Mēs sazināsimies ar jūsu pakalpojumu sniedzēju.

Jā. Mums ir risinājumi neatkarīgiem partneriem, kas ļauj jums savienot savu TMS/ERP sistēmu ar TIMOCOM.

Tas turpinās šādi: 

Tehniskā dokumentācija

Uz sākumu