IAA Commercial Vehicles 2018: TIMOCOM un tā jaunā zīmola identitāte liek pamatakmeni Viedajai loģistikas sistēmai
Plašāka loģistika Eiropas industrijai
Erkrata/Hanovere, Vācija, 2018.09.19 – 8. reizi pēc kārtas TIMOCOM, kas ir Eiropā vadošais loģistikas IT uzņēmums, piedalīsies IAA Commercial Vehicles 2018, kas notiks Hanoverē. Šogad TIMOCOM izmanto iespēju darīt kaut ko jaunu. Vadošajā mobilitātes, transporta un loģistikas konferencē uzņēmums prezentēs pirmo Viedo loģistikas sistēmu, reprezentējot Plašāko loģistiku (Augmented Logistics) un jaunu, elastīgu logotipu
Vairāk nekā divdesmit gadus TIMOCOM ir strādājis kopā ar saviem klientiem, lai ilgtspējīgi pārveidotu un digitalizētu loģistikas nozari. Tagad kopā ar viņiem uzņēmums pārveidojas, attīstībā sperot nākamo soli. Viss, balstoties uz jaunu uzņēmuma vīziju un misiju. TIMOCOM tic pasaulei bez problēmām loģistikā un ir izvirzījis mērķi radīt loģistikas nozari, kas ir vieda, droša un vienkārša. Stratēģija, protams, ir atspoguļota jaunajā zīmola identitātē.
Bet kādi tad tieši ir būtiskie faktori šajā pārveidē?
Viedā loģistikas sistēma
IT nodaļas direktors Ansgars Makss (Ansgar Max) skaidro pāreju no kravu biržas uz avangardisku sistēmu loģistikas nākotnei: “TIMOCOM nu jau kādu laiku ir kas vairāk nekā kravu birža vai platforma, kas koncentrējas tikai uz pārvadājumiem. Viedā loģistikas sistēma ir dažādu atšķirīgu lietojumprogrammu, pakalpojumu un sadarbes iespēju kopsumma. Tehniski runājot, tie ir mikro vai REST pakalpojumi, dokeru konteineri un vadības mehānismu instrumenti, kā, piemēram, Kubernetes.
Apvienojumā ar nepārtrauktu integrāciju un pastāvīgu piegādi, kā arī, protams, mūsu straujo attīstības procesu mēs spējam reaģēt uz prasībām tirgū ar lielu efektivitāti.” Priekš TIMOCOM Viedā loģistikas sistēma ir nākamais loģiskais solis, nodrošinot, ka klienti gūst labumu no uzņēmuma pārdomātajiem pakalpojumiem.
Plašākā loģistika ir nākotne
Daudzus gadus TIMOCOM ir “savedis kopā kravu un vietu transportlīdzeklī”. Klienti arī turpmāk varēs baudīt visas Eiropā lielākās kravu biržas priekšrocības un pievienoto vērtību. Plašākā loģistika (“Augmented Logistics”) vairāk nekā 127 000 lietotāju sola papildu elastīgumu un efektivitāti, uzņēmumam TIMOCOM atbalstot to loģistikas procesu. Uzņēmuma oficiālais pārstāvis Gunnars Gbureks (Gunnar Gburek) skaidro terminu, ko TIMOCOM izvēlējies jaunā stratēģiskā uzdevuma atspoguļošanai: “Mēs pastāvīgi koncentrējamies uz loģistikas procesu automatizāciju un klientu nodrošināšanu ar vieglu piekļuvi mūsu sistēmai. Plašāks nozīmē izvērstāks, uzlabots, palielināts. Galu galā jebkura digitālajā ziņā mūsu sistēmā notiekošā virzība uz priekšu padara mūsu klienta procesus viedākus, kas savukārt ļauj viņiem palielināt savu konkurētspēju. Priekš TIMOCOM tas nozīmē, ka nākotnē galvenā uzmanība tiks pievērsta Viedās loģistikas sistēma paplašināšanai un tīklošanai ar klientiem.”
Elastīgs logotips un jauna zīmola identitāte
Jaunais, elastīgais logotips atspoguļo pārskatīto zīmola identitāti vizuālajā līmenī. Mārketinga daļas direktore Pelagija Mepina (Pélagie Mepin) komentē jauno un novatorisko logotipu: “Mūsu jaunais logotips izsaka mūsu kā vadošā un, kas ir galvenais, tendences nosakošā IT loģistikas uzņēmuma paštēlu. Mēs apzināti izvēlējāmies mūsdienīgu, elastīgu dizainu. Mēs vēlējāmies atspoguļot TIMOCOM, kā arī loģistikas nozares un it īpaši mūsu vairāk nekā 40 000 klientu daudzpusīgumu un virzītājspēku.” Elastīgais logotips ļauj TIMOCOM īstenot vēl mērķtiecīgāku un konkrētāku komunikāciju ar klientiem.
TIMOCOM jaunā zīmola identitāte oficiāli tiks atklāta IAA Commercial Vehicles 2018 13. halles 29. stendā. Tur Vācijas vadošās loģistikas konferences apmeklētāji var aplūkot visas TIMOCOM jaunās stratēģijas detaļas un iegūt papildu informāciju par daudzajām iespējam, ko piedāvā Viedā loģistikas sistēma.
Vairāk informācijas par TIMOCOM varat atrast www.timocom.ru