14.07.2022

TIMOCOM 25 gadu jubileja: izcila klientu apkalpošana, abpusēji izdevīgas sadarbības un digitalizācijas inovators

FreightTech uzņēmuma TIMOCOM rīkotājdirektori Sebastiāns Lēnens un Tims Tīrmans

Sākumā tas bija mazs jaunuzņēmuma tipa projekts, taču tagad to izmanto vairāk nekā 50 000 Eiropas uzņēmumu birojos — šogad TIMOCOM atskatās uz 25 uzņēmuma attīstības un progresīvas digitalizācijas darba gadiem. Uzņēmums vienmēr ir rūpīgi pielāgojis savus produktus, lai tie atbilstu klientu vajadzībām, un uzmanīgi izvēlējies savus uzņēmējdarbības partnerus, tā uzlabojot savus pakalpojumus. Galu galā tikai kopīgā darbā iespējams īstenot vienu no lielākajiem mūslaiku izaicinājumiem: loģistikas nozares digitalizāciju.

TIMOCOM uzņēmums nepārtraukti gaida klientu atsauksmes un reaģē uz tām, kā arī bez apstājas meklē jaunus stratēģiskos partnerus savu pakalpojumu uzlabošanai. Nav brīnums, ka TIMOCOM sistēma un ar to saistītie pakalpojumi ir tik veiksmīga! Un nav arī pārsteigums, ka šīs cieši saistītās sadarbības ir būtiskas uzņēmuma galvenā mērķa sasniegšanā: pasaule bez loģistikas grūtībām. Galu galā tās nebūs atsevišķas personas, kas pārveidos digitalizēto loģistiku, lai to padarītu atbilstošu nākotnei. Nē, tas ir darbs mums visiem, tas ir kopīgs šo laiku iezīmējošs projekts, kurā ieguldījumu var sniegt ikviens.

Digitalizēts viss pārvadājumu process

Galda datoru izpārdošana!  – 1997. gadā kravu ekspeditors Jenss Tīrmans (Jens Thiermann) izveidoja TimoCom Soft- und Hardware GmbH un tā kravu biržu, iegādājoties dažus datorus kādā Vācijas nocenotu preču lielveikalā.

Tīrmans par to stāsta šādi: “Viss sākās ar to, ka es meklēju visu Eiropu aptverošu sagādes platformu darbam ar pārvadājumu pasūtījumiem, lai samazinātu manam kravu ekspedīcijas uzņēmumam veicamo tukšbraucienu skaitu. Diemžēl es neatradu nevienu, kas atbilstu manām prasībām.” Pēc vairākus mēnešus ilgas programmēšanas uzņēmums 1997. gada aprīlī beidzot bija gatavs to iedarbināt: TC Truck & Cargo®, kā šo platformu sākotnēji sauca, sāka darbu.

 

Un kravu biržā rūkdami sāka ienākt piedāvājumi. “Izvairieties no tukšbraucieniem” vairs nav nesasniedzams sapnis, “Atrodiet pārvadājumu pasūtījumus” tagad ir standarta procedūra. Klienti piesaistīja klientus, un uzņēmums paplašinājās starptautiskā līmenī, atverot birojus Polijā, Čehijas Republikā un Ungārijā. Fokusējoties uz klientu vajadzībām un sekojot līdzi kopainai, uzņēmums spēja nepārtraukti turpināt ieviest inovācijas savā sākotnējā kravu biržā un pārveidot to par šobrīd izmantoto sistēmu, kurā vairāk nekā 50 000 klientu no 46 Eiropas valstīm var digitāli pārvaldīt visu savu pārvadājumu procesu.

 

Pamatīgi ieguldījumi pētniecībā un izstrādē un fokuss uz ilgtspējību

Tims Tīrmans (Tim Thiermann) iet sava tēva pēdās un kopš 2019. gada vada uzņēmumu kopā ar Sebastiānu Lēnenu (Sebastian Lehnen). Viņu mērķis ir TIMOCOM padarīt par lielāko un drošāko tirgu visā FreightTech sektorā.

Plānojam līdz 2030. gadam investēt apmēram 100 miljonus eiro pētniecībā un izstrādē”, stāsta Tims Tīrmans.

Mūsu kravu birža joprojām ir sistēmas galvenā funkcija, un, ņemot vērā, ka tās nolūks ir izvairīties no tukšbraucieniem, nav nekāds pārsteigums, ka ilgtspējība ir viena no galvenajām investīciju jomām. Jau tagad TIMOCOM lietotnes var pārvadājumu uzņēmumiem palīdzēt samazināt CO2 emisiju uz vienu kilometru par līdz pat 20 procentiem, vienlaikus par 30 procentiem palielinot transportlīdzekļu parka izmantojumu. Un jauna sadarbība ar kādu jaunuzņēmumu drīz sniegs iespēju abu pušu klientiem aprēķināt savu CO2 pēdu nospiedumu.

 

TIMOCOM uzņēmējdarbības partneri: kopā strādājam pie loģistikas digitalizēšanas

TIMOCOM sadarbojas ar vairāk nekā 300 partneru tīklu, kurā lielākoties ir telemātikas un pārvadājumu pārvaldības sistēmu uzņēmumi: viņu kopīgais darba mērķis ir panākt, ka loģistikas nozare tiek pilnībā digitalizēta. Izvēloties partnerus, IT uzņēmums fokusējas uz savu klientu vajadzībām, ar kurām tie bieži vēršas pie TIMOCOM, pieprasot, lai sistēmā būtu integrēts noteikts pakalpojuma sniedzējs. Tādas komercizstādes kā LogiMAT Štutgartē, ko regulāri apmeklē gan IT uzņēmums, gan tā partneri, ir lieliska vieta, lai saņemtu ieteikumus no lietotājiem, kas bieži stendu apmeklē, lai dalītos idejās vai uzzinātu kā nosūtīt e-pastu ar ieteikumiem TIMOCOM partnera vadības komandai.

Visvairāk kopīgu klientu TIMOCOM ir ar savu partneri LIS AG. 25. jubilejas atzīmēšanas ietvaros TIMOCOM tā valdes loceklim Magnusam Vāgneram (Magnus Wagner) uzdeva vienkāršu jautājumu: kas, viņaprāt, ir lielākā priekšrocība darbā kopā ar TIMOCOM?

“Tā kā liela daļa mūsu klientu TIMOCOM sistēmu izmanto jau ilgi, mūsu mērķis attiecībā uz API ir novērst nepieciešamību vienu un to pašu informāciju ievadīt abās sistēmās,” viņš skaidroja. “Esam mūsu pārvadājumu pārvaldības sistēmu izveidojuši tā, lai tā darbotos kā centrālais mezgls, kas var pieslēgties pie citu partneru piedāvātajiem pakalpojumiem. Tāpēc mums šķita loģiski TIMOCOM kravu biržu savienot ar mūsu sistēmu. Viens klikšķis programmā WinSped® datus nepastarpināti pārnes uz TIMOCOM — tas mūsu klientiem ietaupa daudz laika un nozīmē, ka viņiem, lai paveiktu savu darbu, vairs nav jāpārslēdzas starp dažādām programmām. Mēs domājam, ka nākotnē daudz vairāk mūsu kopīgo klientu sāks izmantot šīs partnerības piedāvātās sinerģijas.”

 

TIMOCOM piedāvā trīs API saskarnes:

  • kravu biržai,
  • pārvadājumu pasūtījumiem,
  • izsekošanai.

 

TIMOCOM partneris no Austrijas TRANSLOGICA GmbH, bija pirmais uzņēmums, kas savās esošajās sistēmās integrēja visas trīs API saskarnes, kas ir liels solis uz priekšu. Uzņēmuma vadītājs Dipl.-Ing. Hansjērgs Hallers (Hansjörg Haller) ar prieku mums pastāstīja, kāpēc:

Mums un mūsu partnerim TIMOCOM ir kopīgs mērķis: veicināt inovāciju ieviešanu digitalizētā loģistikas nozarē. Mūsu izmantotās API saskarnes ļauj mūsu lietotājiem pārvaldīt pārvadājumu procesus, nepārslēdzoties starp programmām, kas savukārt rada ievērojamu pievienoto vērtību: darbs prasa mazāk laika, turklāt API izmantošana ir mazinājusi mūsu izmaksas un uzlabojusi kā kvalitāti, tā arī efektivitāti. Visi mūsu kopīgie klienti gūst labumu no šīs kārtības. Mēs plānojam to turpināt ilgi, cerams, vēl vismaz nākamos 25 gadus! Sveicam 25 gadu jubilejā!”

 

TIMOCOM, klienti, uzņēmējdarbības partneri: ieceļojam nākotnē kopā

TIMOCOM sistēma ir viegli lietojama, taču vienlaikus klientiem piedāvā arvien plašāku lietojumu un funkciju klāstu, un šis fakts ir īpaši uzsvērts jubilejas intervijā ar TIMOCOM senāko klientu Dallmaco Speditionsges. mbH.

TIMOCOM uzņēmums nepārtraukti gaida klientu atsauksmes un reaģē uz tām, kā arī bez apstājas meklē jaunus stratēģiskos partnerus savu pakalpojumu uzlabošanai. Nav brīnums, ka TIMOCOM sistēma un ar to saistītie pakalpojumi ir tik veiksmīga! Un nav arī pārsteigums, ka šīs cieši saistītās sadarbības ir būtiskas uzņēmuma galvenā mērķa sasniegšanā: pasaule bez loģistikas grūtībām. Galu galā tās nebūs atsevišķas personas, kas pārveidos digitalizēto loģistiku, lai to padarītu atbilstošu nākotnei. Nē, tas ir darbs mums visiem, tas ir kopīgs šo laiku iezīmējošs projekts, kurā ieguldījumu var sniegt ikviens.

Lejupielādēt preses relīzi
Uz sākumu