31.03.2020

Ņemot vērā pašreizējos apstākļus: TIMOCOM paplašina pieeju Eiropas vadošajai kravu un noliktavu biržai

Mērķis ir izvairīties no sastrēgumiem, katru dienu nodrošinot piekļuvi vairāk nekā 750 000 kravas un transportlīdzekļu telpas piedāvājumiem no visas Eiropas.

TIMOCOM paplašina pieeju Eiropas vadošajai kravu un noliktavu biržai

IT uzņēmums iegulda pūles piegādes ķēžu uzturēšanā / klienti var nekavējoties organizēt loģistiku no mājas biroja

Līdz turpmākam paziņojumam ir atcelti IP ierobežojumi.

Vairāk nekā 5000 licences jau ir veikušas pāreju.

Mērķis ir izvairīties no sastrēgumiem, katru dienu nodrošinot piekļuvi vairāk nekā 750 000 kravas un transportlīdzekļu telpas piedāvājumiem no visas Eiropas.

Mērķis ir izvairīties no sastrēgumiem, katru dienu nodrošinot piekļuvi vairāk nekā 750 000 kravas un transportlīdzekļu telpas piedāvājumiem no visas Eiropas.

Eiropas vadošās kravu biržas saimnieks, IT uzņēmums TIMOCOM, paplašina iespējas piekļūt savai loģistikas sistēmai, ņemot vērā pašreizējo krīzi. “Mēs vēlamies sniegt savu ieguldījumu un palīdzēt gādāt par to, lai nerastos deficīts un lai piegādes ķēdes turpinātu darboties ierastajā veidā, pat ņemot vērā pašreizējos ārkārtas apstākļus”, stāsta TIMOCOM vadošais partneris Tims Tīrmans.

Tādējādi klienti var nekavējoties pārslēgt savu IP adresei piesaistīto licenci uz tādu, kas ir neatkarīga no atrašanās vietas, un pēc pārbaudes veikšanas turpināt sava transporta un loģistikas uzņēmuma darbu no mājas biroja. Turklāt TIMOCOM atver savu vairāk nekā 43 000 uzņēmumu lielo tirgu visiem uzņēmumiem, kuriem pašlaik nav pieejas stabilam transporta un loģistikas partneru tīklam. Tādējādi šie uzņēmumi var turpināt apgādāt savus klientus ar tik ļoti vajadzīgajām precēm.

Piegādes ķēdes uzturēšana: ātri un bez birokrātijas

“Arī šajā jomā mēs plānojam palīdzēt ātri un bez jebkādas birokrātijas,” uzsver Tīrmans. Ikviens, kurš reģistrējas kā jauns klients, var izmantot TIMOCOM sistēmu visu nākamo ceturksni, nemaksājot nekādas nodevas un neievērojot līgumsaistības. Uzņēmumi var atrast aizstājējus esošajā klientu tīklā, jo īpaši gadījumā, ja rodas īstermiņa piegādes sastrēgumi vai pārrāvumi, vai ir nepieciešamība pēc uzglabāšanas telpām.

TIMOCOM sistēmā katru dienu tiek ievadīti un apstrādāti līdz pat 750 000 brīvo kravu un transportlīdzekļu piedāvājumi. Turklāt noliktavu biržā ir pieejamas vairāk nekā 7000 loģistikas un uzglabāšanas telpas. “Kā loģistikas nozarē strādājošs IT pakalpojumu sniedzējs, mūsu uzņēmums ir aktīvi iesaistījies tirgū vairāk nekā 20 gadus. Tāpēc mēs saprotam problēmas, ar kurām pašlaik saskaras mūsu klienti,” stāsta Tīrmans. “Pašreizējā situācijā mums ir nepieciešami nesarežģīti un tūlītēji risinājumi, kas palīdz gādāt par nepārrautu loģistikas piegādes ķēdi.”

Viņš piezīmēja, ka pašlaik visā Eiropā ir ārkārtīgi augsts pieprasījums pēc loģistikas pakalpojumiem. Vienlaikus daudziem uzņēmumiem ir jāpāriet uz attālinātu darbu. Tīrmans:  “Mēs uzreiz zinājām, ka vēlamies palīdzēt — ātri un, kas ir vēl jo svarīgāk, efektīvi.” Vairāk nekā 5000 lietotāju no visas Eiropas jau ir izmantojuši šīs iespējas priekšrocības, pārejot uz attālinātu darbu. Pašreizējā augstā pieprasījuma dēļ TIMOCOM pašlaik padara šo pakalpojumu pieejamāku. 

Izmantojot esošos loģistikas nozares līdzekļus, procesus un sistēmas, ir pieejamas iespējas, kas ļauj atrast ātru kravas pārvadājumu vai preču uzglabāšanas risinājumu neatkarīgi no atrašanās vietas. TIMOCOM vēlas sniegt atbalstu šajā sarežģītajā laikā. Tims Tīrmans turpina stāstīt:  “Mēs varam tikt galā ar šo situāciju, ja strādāsim visi kopā. Esmu pārliecināts, ka apvienojot mūsu spēkus un pieejamos resursus, mēs varam tikt galā ar jebkuru problēmu.”

Vairāk informācijas par TIMOCOM varat atrast vietnē www.timocom.lv

Lejupielādēt preses relīzi
Uz sākumu