TIMOCOM sistēma nodrošina ātru un vienkāršu pārvadāšanas pakalpojumu pārvaldību

Kā WEMAS Absperrtechnik GmbH ļauj digitāli nodrošināt ātrākus kravu pārvadāšanas pasūtījumus?

WEMAS kā tirgus līderis integrētu, sertificētu ceļa barjeru tehnoloģiju ziņā, izmanto TIMOCOM viedās loģistikas sistēmas sniegtās priekšrocības. Uzņēmums ar lietotnes TC Transport Order® starpniecību astoņu mēnešu laikā spēja norīkot 2221 pasūtījumus tajā pieejamajiem 855 pārvadāšanas pasūtījumu sniedzējiem. Līdz tam WEMAS bija izmantojis kravu ekspeditora pakalpojumu, taču uzņēmumu neapmierināja tā darbs, un loģistikas nodaļas direktors Stefans Vaclaviks (Stefan Watzlawek) nolēma sākt izmantot TIMOCOM platformu.

„Digitālai pasūtījumu noformēšanas iespējai ir divas būtiskas priekšrocības”, stāsta Vaclaviks. Pēc viņa teiktā, digitalizācija ļauj uzņēmumam saglabāt konkurētspēju un līdz minimumam ierobežot patērētā papīra daudzumu. „TIMOCOM lietotnes ievērojami paātrina pārvadāšanas pasūtījumu piešķiršanu un apstrādi”, viņš min dažas no sistēmas priekšrocībām. Taču galvenais ieguvums, viņaprāt, ir transporta pasūtījumu arhivēšanas funkcija.

WEMAS Absperrtechnik GmbH

Uzņēmumā “WEMAS” 130 darbinieki atbild par barjeru tehnoloģijas pārdošanu un izplatīšanu vairumtirgotājiem un mazumtirgotājiem. Uzņēmums specializējas augstas kvalitātes produktu, kas paredzēti drošības garantēšanai būvdarbu veikšanas un civilceltniecības objektos, ražošanā un tirdzniecībā.

„Mums patiktu iespēja saskaņot rēķinus un pierādījumu par paveiktu darbu attiecīgajam pārvadājumu pasūtījumam”, viņš stāsta, lūgts sniegt ieteikumu TIMOCOM IT departamentam par to, kas būtu uzlabojams. Viņš šo ideju pamato šādi: „Ja mēs to varētu darīt, tad informācija, kas nepieciešama ikgadējam auditam būtu atrodama vienā centrālā atrašanās vietā — tas ļautu panākt gan laika ekonomiju, gan arī tiešām sniegt pievienoto vērtību.” Pateicoties arhivēšanas iespējai informācijas uzmeklēšana, pārlūkojot datņu mapes, nu ir pagātnē.

Digitāla pasūtījuma noformēšana, kas ir integrēta sistēmā, ir būtiski paaugstinājusi efektivitāti. Izmantojot lietotni, uzņēmums var līdz minimumam samazināt pūles, kas nepieciešamas datņu sagatavošanai un atrašanai. Tas arī nozīmē, ka pasūtījumu noformēšanai nav nepieciešama apakšsistēma, un, obligāti aizpildāmie lauki vairāk nekā 127 000 TIMOCOM platformas lietotājiem neļaus piemirst norādīt visu svarīgo informāciju, kas ir nepieciešama.

Apmācību sesijā uzņēmuma telpās Stefans Vaclaviks un viņa kolēģi uzzināja vairāk par lietojumprogrammā TC Transport Order® pieejamajām iespējām. Piemēram, viņa kolēģis Deringa (Döring) k-gs nezināja par uzņēmumu katalogu. „Es to varu izmantot, piemēram, lai atrastu kravu ekspeditorus, kuru autoparkā ir transportlīdzekļi ar pārvietojamo iekrāvēju”. Viņš bija patīkami pārsteigts, uzzinājis par noliktavu telpu meklēšanas iespēju, un uzreiz atrada desmit piemērotas vietas. Apmācību sesijas laikā tika sniegta informācija par diviem svarīgiem jautājumiem: pasūtījumu izsekošanu, lai samazinātu ar pakalpojumu sniedzēju nepieciešamo saziņu, un regulāro maršrutu norīkošanu. Maršrutu meklētājs ļāva atrast piecus ekspeditorus, kurus turpmāk būs iespēja regulāri nolīgt. Tiks izmantots adresātu saraksts, lai pieprasītu iesniegt piedāvājuma pieprasījumus no kravu ekspeditoriem un piešķirtu tiem pasūtījumu izpildi.

Deringam bija trīs lūgumi apmācību komandai: proti, ekspeditori bieži vaicā, lai WEMAS tiem ar e-pasta starpniecību nosūtītu PVN maksātāja numuru, taču šo informāciju būtu lietderīgi iekļaut pasūtījumā, tam paredzot atsevišķu lauku. „Tā kā mums šādu lūgumu ir izteikuši jau vairāki klienti, mēs plānojam pasūtījuma piezīmēs blakus uzņēmuma nosaukumam pievienot pārvadātāju klientu PVN maksātāja numurus,” stāsta TIMOCOM apmācību komandas pārstāvis. Turklāt WEMAS regulāri saskaras ar auto vadīšanas aizliegumu problēmu; tāpēc komandai bija iespēja šo informāciju par starptautiskajiem kravu automašīnu vadīšanas aizliegumiem nosūtīt uz TIMOCOM TruckBan portālu. Visbeidzot, Derings cer, ka drīzumā lietotnē būs iespēja uzņēmuma katalogā pievienot piegādes adresi, lai tā automātiski tiktu nosūtīta uz pasūtījuma veidlapu.

Tādējādi, tiklīdz kā būs izveidota saskarne, kas sasaistīs Navision — programmu, ko WEMAS izmantoto, lai reģistrētu pasūtījumus, un Transport Order®, intensīvas noslodzes mēnešos Derings katru dienu varēs ieekonomēt trīsdesmit minūtes laika. Viņam būs iespēja ar vienu klikšķi pārvadāšanas pasūtījumu pārformēt par pārvadāšanas veikšanas piedāvājumu.

Vairāk par WEMAS pakalpojumiem jūs varat uzzināt vietnē www.wemas.de.

Uz sākumu